martes, 29 de octubre de 2019

FÉLIX MURCIA: LA REALITAT IMAGINADA EN GANDIA


CASA DE CULTURA MARQUÉS DE GONZÁLEZ DE QUIRÓS.

Fins 19 de novembre

Un recorregut per la trajectòria professional de Félix Murcia, nominat a dotze premis Goya i guardonat en cinc ocasions.

Esbossos, dibuixos, peces d’attrezzo, així com altres materials, ens ajuden a comprendre el procés de creació del director artístic, que, a través de l’ambientació, la decoració o l’escenografia, transforma guions literaris en il·lusions i somnis. L’exposició incorpora el mític decorat original de Mujeres al borde de un ataque de nervios, de Pedro Almodóvar, el forillo que reprodueix l’Skyline de la Gran Via madrilenya vist des de la terrassa de la protagonista del film.

Un recorrido por la trayectoria profesional de Félix Murcia, nominado a doce premios Goya y galardonado en cinco ocasiones.

Esbozos, dibujos, piezas de atrezzo, así como otros materiales, nos ayudan a comprender el proceso de creación del director artístico, que, a través de la ambientación, la decoración o la escenografía, transforma guiones literarios en ilusiones y sueños.

La exposición incorpora el mítico decorado original de Mujeres al borde de un ataque de nervios, de Pedro Almodóvar, el forillo que reproduce el Skyline de la Gran Vía madrileña visto desde la terraza de la protagonista del film.